GÜNCEL

21 Mart 2017
İzlenme
1576 Kişi
Bu yazıya başladığım anda havadayız.

Şu anda Belgrad üzerindeyiz.
Amsterdam Schiphol Havaalanı'ndan hareket ettik bir süre önce. Hani Hollanda Maliye Bakanı'nın "Türkler 3. Havalimanı inşasını bitirdiğinde yandık. Milyarlarca euro kaybedeceğiz. Bizim Schiphol havalimanı çok zarar edecek" dediği yerden bindik uçağa. Alman Başbakanı Merkel'in "Ne olur bizim Lufthansa ile birleşsin" diye Cumhurbaşkanımız Erdoğan'a yalvardığı ve reddedildiği THY ile uçuyoruz şu anda göklerde.
Hollanda'ya dört gün önce geldik, ahaber'de Yaz-Boz programımızı canlı sunmak için. Amsterdam caddelerinde hiç yabancılık çekmedik. Her yerde "BİZ" vardı. Sevgili Ergün bizi dünyaca ünlü bir marka haline gelen patates büfeye götürdü. Önünde 200 metre kuyruk vardı.
Patatesi, büfede çalışan Türk kızı uzattı bize.
Ayakta patates yerken bile Türkçe konuşan bir çiftle paylaşıyorduk masayı. Mağazaya alışverişe girdik, kasadaki bayanlar Türk'tü.
Bir kazak aldım "Türk Türk'e indirim yapar" dedim. Bayan kasiyerlerden biri "Biz yapamayız, patron yapar ancak ama burada yok" dediler. O mağazanın patronu da Türk çıktı. Bizi Türkler gezdirdi, Amsterdam-Rotterdam arasına onlar taşıdı.
Sokaktaki her 35 kişiden biri Türk'tü.
Dönüş için havalimanına bir Türk işadamı getirdi. X-ray cihazından geçerken bize kolaylık sağlayan Türk görevliydi. Pasaport kontrol odasında iki polis vardı. Biri bana Türkçe "Nasılsın" dedi. Gülerek cevap verdim, Faslı çıktı o polis. Pasaportuma çıkış damgası vuran polis ise Türk'tü. "Hayırlı yolculuklar" dedi damgayı vurduktan sonra Amsterdam'da. Büyük güç olduğumuzu daha fazla hissettim Hollanda caddelerinde ve sokaklarında. Neden bize Avrupa'dan saldırı var sorusuna cevabı buradan daha kolay buluyorsunuz. Onun içindir yayın yaparken inanılmaz zorluklar çıkardılar. Rotterdam'da Aile Bakanımızı rehin aldıkları yerde yayın yapacaktık. Adımımızı attığımız anda polis arabaları gezindi etrafımızda. Yayını gizlice bir Türk dükkanından yaptığımızda anında buldular bizi. Üzerimizde helikopterler uçtu. Yayın anında defalarca polis geldi...
Provokasyon girişimleri oldu, yayına bant girdiğimizde ve reklam aralarında sokağa çıktığımda bana Türkçe bağıranlarla bile karşılaştım. Yayın bittiğinde Rotterdam'dan ayrıldık Amsterdam'a kadar takip edildik.
Girdiğimiz otelde eşyalarımız çalındı daha lobiye adım atar atmaz. Sabaha kadar polislerle, istihbaratçılarla lobide cebelleştik.
Bize "Bu otelde can güvenliğiniz yok" diyorlardı. "Başka otele geçelim o zaman" karşılığını verdik. "Başka otelde de, Hollanda'nın hiçbir yerinde can güvenliğiniz yok" dediler. Bizim bir an önce üstü kapalı olarak Hollanda'yı terk etmemiz isteniyordu.
Psikolojik baskıyla bizi buna zorluyorlardı.
Hollanda'yı terk etmedik, o otelde kaldık, pırıl pırıl Türk gençleri gelip sabaha kadar nöbet tuttular kapımızda. Hollanda'da bizi Türkler korudu. Böyle bir ülke kalkmış bize kafa tutuyor, faşizm uygulamaya kalkıyor.
Yıllarca Afrika'dan Surinam'a, Endonezya'ya kadar girmişler, o ülkeleri milyonlarca insanı öldürerek yönetip sömürmüşler. Hatta Endonezya'da "Burada öyle bir İslam geliştirelim ki Hollanda İslamı olsun. İstanbul'daki İslam inancından farklı olsun, bağları koparalım" demişler.
Gitmişler tarikatlar kurup yöneterek bölmüş, parçalamışlar. Bugün FETÖ Hollanda'da tüm devlet kurumlarında. sızmasına gerek kalmadan kucaklayarak işe alınıyor. Vatikan'a yakın, Papa'ya sarılan bir adam darbeciymiş umurlarında değil, tüm elemanları onlar için bağrına basılacak, Ankara'ya koz olarak kullanılacak birer maşa durumunda. Adamlar tarih boyunca, Osmanlı'yı yıkmak için de böyle geldi, içeriden devşirme hainlerle yıktılar koca imparatorluğu. Şimdi yıkılan imparatorluğun torunları yeniden ayağa kalkıyor. Bir havaalanı ile Hollanda'ya bile milyarlarca euro kaybettirecek hale geliyor. Köprüler, Kanalİstanbullar, dev enerji projeleri hayata geçtiğinde ne olacak kimbilir? Ve dahası Afrika'nın geçiş yolu Somali'de devasa Türk ÜSSÜ bitmek üzere...
Koalisyonlar ve darbeler dönemini bitirecek sistem 17 Mart sabahı tarih olacak. Güçlü liderlerle daha da güçlenen Türkiye'nin Avrupa'nın her yanına yayılmış vatandaşlarını da düşünün. Yaşlı Avrupa'da nüfus hergeçen gün azalıyor... Diriliş Ertuğrul izleyen Türkler artık "5" diyor... Dağılacak AB'yi Hollanda'da Bilderberg otelinde kuran Rockfeller'in de biz göklerdeyken öldüğü haberi geldi. Dünya değişiyor, dünyalar değişiyor!.

Takvim
21 Mart 2017

YORUM YAPIN

Yorumlarınız editörlerimiz tarafından okunup onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.