GÜNCEL

Batuhan Yaşar : MASAK raporları Sözcü’nün uykusunu kaçırıyor...

Tarih
31 January 2019
İzlenme
1246 Kişi

Olaylar çok ilginç..

Sözcü ve avaneleri korku ve endişe içinde..

“Davayı nasıl manipüle edebiliriz” peşindeler..

Hedef saptırma operasyonunun altında tam da bu var işte..

İHLAS’ı da bu yüzden hedefe aldılar..

Sözcü iddianamesi tam 61 sayfa..

Her şey delilleri ile ortaya çok net konulmuş..

Yalan, iftira, “çamur at izi kalsın mantığı” ile savuşturulabileceğini sananlar var..

FETÖ ana davalarının çoğu sonuçlandı..

Birer, ikişer hepsi tamamlanıyor..

 

FETÖ’YE BİLEREK, İSTEYEREK YARDIM ETME

 

Sözcü gazetesine açılan davada suç şöyle tarif ediliyor:

-“Silahlı terör örgütüne bilerek, isteyerek yardım etme…”

İddianamede Sözcü’nün, Zaman ve Taraf  gibi “Algı Yönetimine” giriştiğinin altı çiziliyor..

 

SUÇLAMALAR 3 ANA OMURGA ÜZERİNDE

 

1- MASAK raporu ile tespit edilen, FETÖ’nün Burak Akbay’a aktardığı paralar..

(Raporda; 25-28-29-30 ve 31 Aralık 2015 tarihlerindeki beş gün içerisinde 9.562.388 TL Burak Akbay ile Estetik Yayıncılık AŞ arasında gidip geldiği ve bu para transferlerinin gerçek bir işleme dayanmadığı belirtiliyor.)

2- FETÖ’cü polislerin getirdiği 17-25 Aralık tapelerini yayınlaması..

3- 17 Aralık yargı darbe girişiminden bir gün önce MİT tırları manşetini atması..

Türkiye Cumhuriyeti Devletinin terör örgütlerine yardım etmekle suçlanması..

(FETÖ’nün Türkiye’yi Lahey’de yargılatma hayali)

 

BAŞKA PARALAR DA AKTARILMIŞ MI?

 

Zaten dava süreci bir taraftan devam ediyor..

Her şey kamuoyunun malumu..

Atılan manşetler, söylenenler, yazılanlar ortada..

Bunları “balçıkla sıvayalım” deseniz sıvanmaz..

Burak Akbay ile Sözcü gazetesi (Estetik Yayıncılık AŞ) arasındaki para trafiği dikkat çekici..

MASAK, başka bağlantılar var mı, başka isimler kullanılmış mı bunları da araştırıyor..

Hepsi yakında ortaya çıkacak..

Bu kadar bilgi ve belgeden sonra inkâr etmeye kalkmanın bir açıklaması da yok zaten..

GEZİ’den beri film sürekli başa sarılıyor..

Şimdi de 31 Mart’tan ekmek çıkarma peşindeler..

Sözcü, “FETÖ algı yönetiminin” hep bayraktarlığını yaptı..

Yanlış anlaşılmasın..

Bunları biz söylemiyoruz..

İddianamede açık açık yazılmış..

 

AKBAY’A 123 MİLYON TL GELMİŞ

 

MASAK ve bilirkişi raporları ile yapılan tespitlere göre;

-Burak Akbay’ın hesabına 2011-2016 yılları arasında toplam 123 milyon 456 bin lira para girişi gerçekleşmiş..

-Ayrıca 2015 yılında Burak Akbay’a gönderilen 34 milyon 761 TL, başka hesaplara aktarılarak gizlenmeye çalışılmış..

-Estetik Yayıncılık AŞ’nin kasasında yüksek miktarlarda para bırakıldığı bu paranın da ortaklara ve 3’üncü şahıslara kullandırıldığı tespit edilmiş..

Hesaplar çok karışık..

Ayrıca paranın girdiği-çıktığı tüm hesaplar FETÖ bağlantıları nedeniyle soruşturuluyor..

Onlarca kişi üzerinde kovuşturma sürüyor..

Ahtapotun kolları gibi paranın nereden girdiği nereden çıktığı belli değil..

 

ZAMAN İLE SÖZCÜ AYNI MİZANPAJI KULLANDI

 

Her şeyi ortaya dökelim ki gizli-saklı bir şey kalmasın..

Tarihe de not düşelim..

Başka önemli bir şey daha var..

Sözcü ve Zaman gazetesinin nasıl ruh ikizleri olduğu da delillerle tespit edilmiş:

1- Sözcü ve Zaman benzer mizanpaj tekniğini kullandı..

2- Sözcü ve Zaman aynı dil ile birbiri ile örtüşen haberler yaptı..

3- Bu haberler Sözcü ve Zaman gazetelerinde eş zamanlı olarak yayınlandı..

 

HEM DE ATATÜRK’ÜN ARKASINA GİZLENEREK

 

Bütün bunların Atatürk maskesi altında yapılıyor olması dikkat çekici..

FETÖ algısı, ulusalcı, laik ve sosyal demokrasi örtüsü, kandırmacası kullanılarak yapıldı..

Bakın Fehmi Koru’nun yazılarına Sözcü ve Burak Akbay nasıl yansımış:

- "Cemaatin aklına bir kez daha hayranlık duymama sebep olan bir proje 'Sözcü'."

-“Öğrenciliği cemaat evlerinde geçmiş, sahibi görünen delikanlıya (Sözcü gazetesi sahibi Burak Akbay) buradan şapka çıkarıyorum.”

Daha başka ne söylenebilir, ne yazılabilir ki?

 

TÜRKİYE GAZETESİ, YARIM ASIRLIK ÇINAR

 

2019 emin olun çok ilginç bir yıl olacak..

Bütün maskeler düşecek..

Kimin kel olduğu ortaya çıkacak..

Kirli, gizli ilişkilerin hepsi ortaya dökülecek..

Türkiye gazetesinin yayın çizgisi ortada..

Dile kolay 50 yıl yani tam yarım asırdır bu ülkenin çimentosu oldu..

Manşetleri ile nice oyunları bozdu..

En zor zamanlarda bile “millî duruşundan” zerre taviz vermedi..

Peki ya İHLAS’a saldırtılan Sözcü?

Kimin desteği ile yayın hayatına başladı?

Kim kurdurdu?

Magazin kisvesi altında FETÖ propagandasını kim yaptırdı ve hâlâ yaptırıyor?

Arkasında kimler var?

Tüm bu soruların cevapları gün gibi ortaya döküldü…

yazının kaynağı

YORUM YAPIN

Yorumlarınız editörlerimiz tarafından okunup onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

YAZARIN DİĞER MAKALELERİ Tümü
BU KATEGORİDEKİ DİĞER MAKALELER